viernes, 10 de febrero de 2017

UGT critica que Vodafone cobri 2,5 euros per trucada al servei d’atenció al client

Resultado de imagen de vodafone

Les operadores de telefonia tenen l’obligació, per llei, d’oferir als seus clients un número de telèfon gratuït d’atenció al client. No obstant això, Vodafone ha començat a cobrar 2,5 euros per l’atenció telefònica als seus clients amb un estratagema de dubtosa legalitat que, a més, destil·la cert aroma a presa de pèl: argumenten que es cobra per atenció a la incidència i no per la trucada en si.
Per UGT estem davant d’un atropellament evident a l’usuari-client de l’esmentada companyia i, a més, s’afegeix major pressió sobre els teleoperadors/res que atenen les trucades i que hauran d’assumir les queixes i alleujaments verbals dels usuaris. Un cop més, són ells/es els que donen la cara davant el client en representació de l’empresa.
Llegir mes...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.